- Hello AI
- Posts
- đïž ToÌbb tiÌzezer POS terminaÌl: iÌgy vezeti be az AI-t a Cardnet
đïž ToÌbb tiÌzezer POS terminaÌl: iÌgy vezeti be az AI-t a Cardnet
Cardnet operatiÌv vezetoÌje + 2026-os AI strateÌgia, ami a folyamatokra eÌpuÌl, nem a hype-ra

Ăj tartalom a Hello AI-ban!
đ Szia! MielĆtt belekezdenĂ©nk: valami Ășj!
đ A Hello AI-ban Ășj formĂĄtumot indĂtok: vĂĄllalkozĂłk Ă©s szakemberek mutatjĂĄk meg, hogyan hasznĂĄljĂĄk az AI-t, mindennapjaikban/munkĂĄjukban.
Nem elmélet, hanem:
Workflow-k, promptok
Use-case-ek
Mi NEM mƱködött
Ćszinte vĂ©lemĂ©nyek
Ăs itt az elsĆ vendĂ©g rögtön! âŹïž
Tartalom
Radics Milån még nem vezette be az AI-t a Cardnet operåciójåban.
Fintech operatĂv vezetĆ, aki nem a hype-ot követi, hanem vĂ©giggondolta a folyamatokat. 2026-ban jön az elsĆ Ă©les projekt.
đ ~ 6 perc â
đĄ TL;DR:
2026: fĂ©lig automatizĂĄlt, proaktĂv operĂĄciĂł hibajegy-elemzĂ©ssel
Legnagyobb insight: Az AI nem IT-projekt, hanem szemléletvåltås
Legjobb tipp: Ne a leglĂĄtvĂĄnyosabbat, hanem a legfĂĄjdalmasabb pontot automatizĂĄld
đ€ HĂTTĂR
Radics MilĂĄn a Cardnet Zrt. operatĂv vezetĆje. ĂgyfĂ©lszolgĂĄlat, back office, logisztika, terepi szerviz. Az Ć csapata tartja egyben a szolgĂĄltatĂĄst.
A Cardnet több tĂzezer POS terminĂĄl mƱködĂ©sĂ©t biztosĂtja a fintech szektorban. Olyan terĂŒlet, ahol a stabilitĂĄs alapelvĂĄrĂĄs, nem a lĂĄtvĂĄnyos kĂsĂ©rletezĂ©s.
Rövid åttekintés:
PozĂciĂł: OperatĂv vezetĆ
IparĂĄg: Fintech, digitĂĄlis fizetĂ©si infrastruktĂșra
AI hasznålat: 2026-os stratégiai bevezetés tervezése
Go-to eszköz: ChatGPT, Copilot (kĂsĂ©rleti), belsĆ AI-asszisztens (tervben)
đ HOGYAN KEZDĆDĂTT
MilĂĄn szĂĄmĂĄra az AI nem hype, hanem szĂŒksĂ©gszerƱsĂ©g. Az operĂĄciĂłban hatalmas mennyisĂ©gƱ adat van: hibajegyek, riportok, stĂĄtuszok, visszajelzĂ©sek.
Ezek Ă©rtelmezĂ©se Ă©s priorizĂĄlĂĄsa emberi erĆforrĂĄssal egyre nehezebb lett. De nem akart elkapkodni semmit.
đŹ âAz AI szĂĄmomra nem hype, hanem szĂŒksĂ©gszerƱsĂ©g. A cĂ©lom az, hogy az AI segĂtse a döntĂ©shozatalt, ne csak a dokumentĂĄlĂĄst.â
đ„ MIT TERVEZ & HOGYAN
ĂgyfĂ©lszolgĂĄlati hibajegyek automatizĂĄlt elemzĂ©se
Az elsĆ komoly AI-projekt 2026-ban indul.
đŹ âOlyan rendszer fog Ă©pĂŒlni, ami elĆre lĂĄtja, mely hibĂĄk igĂ©nyelnek gyors reagĂĄlĂĄst, Ă©s melyeket lehet digitĂĄlis csatornĂĄn megoldani.â
AI-alapĂș tudĂĄsbĂĄzis keresĂ©s
A belsĆ dokumentĂĄciĂłt AI-alapĂș keresĂ©ssel teszi elĂ©rhetĆvĂ© a csapat szĂĄmĂĄra.
đĄ Pro tipp:
đŹ âNe a leglĂĄtvĂĄnyosabbat, hanem a legfĂĄjdalmasabb pontot automatizĂĄld elĆször.â
TovĂĄbbi tervezett terĂŒletek
OperĂĄciĂł: SLA-riport generĂĄlĂĄs automatizĂĄltan
HR: Onboarding anyagok elĆkĂ©szĂtĂ©se
Dokumentåció: Tréninganyagok generålåsa
đ A JĂVĆKĂP
â 2026: ElsĆ Ă©les AI-asszisztens CRM Ă©s ERP adatokra Ă©pĂtve
â CĂ©l: FĂ©lig automatizĂĄlt, proaktĂv operĂĄciĂłs rendszer
â FĂłkusz: IdĆmegtakarĂtĂĄs adminisztratĂv folyamatokban
Amire szĂĄmĂt:
MilĂĄn hĂĄrom fĆ hatĂĄst vĂĄr az AI-tĂłl a következĆ 12 hĂłnapban: jelentĆs idĆmegtakarĂtĂĄst az adminisztrĂĄciĂłban, gyorsabb döntĂ©shozatalt a hibajegyek terĂ©n, Ă©s nagyobb munkatĂĄrsi elĂ©gedettsĂ©get, mert kevesebb lesz a monoton feladat.
Olyan környezetet vizionĂĄl, ahol az AI elĆre jelzi a problĂ©mĂĄkat, Ă©s a csapatnak marad ideje a valĂłdi szolgĂĄltatĂĄsfejlesztĂ©sre.
â ïž MIRE FIGYEL & MITĆL TART
A legnagyobb kihĂvĂĄs a szemlĂ©letvĂĄltĂĄs lesz. Az AI-t nem mindenki fogadja nyitottan, fĆleg ott, ahol a rutin biztonsĂĄgot ad.
Technikailag az adatvĂ©delem Ă©s az integrĂĄciĂłk kezelĂ©se kritikus egy fintech környezetben nincs helye kĂsĂ©rletezĂ©snek, mindennek auditĂĄlhatĂłnak kell maradnia.
đŹ âAttĂłl tartok, hogy tĂșl sokan vĂĄrnak tĆle 'varĂĄzslatot'. Az AI nem old meg semmit magĂĄtĂłl, csak felnagyĂtja, ha rossz folyamatra Ă©pĂŒl.â
EzĂ©rt elĆbb a folyamatokat kell rendbe tenni, Ă©s utĂĄna jöhet az automatizĂĄlĂĄs.
đ€ ĂS A CSAPAT?
A legnagyobb kihĂvĂĄs nem a technolĂłgia lesz, hanem a szemlĂ©letvĂĄltĂĄs. MilĂĄn tisztĂĄban van vele, hogy az AI-t nem mindenki fogadja nyitottan, fĆleg ott, ahol a rutin biztonsĂĄgot ad.
EzĂ©rt 2026 elejĂ©n belsĆ workshop-sorozat indul. De nem programozni fognak tanulni.
đŹ âNem programozni tanulunk, hanem Ășj mĂłdon gondolkodni.â
A cĂ©l az, hogy valĂłs pĂ©ldĂĄkon keresztĂŒl mutassĂĄk meg a kollĂ©gĂĄknak: hogyan segĂtheti Ćket az AI a mindennapokban. Nem arrĂłl szĂłl ez, hogy elveszi a munkĂĄjukat, hanem hogy leveszi rĂłluk a monoton terheket.
A csapatszerkezet is vĂĄltozik, de nem lĂ©tszĂĄmban. Ăj szerepkörök jelennek meg: âAI championâ Ă©s âdata-driven operationsâ pozĂciĂłk, akik segĂtenek az Ășj rendszerek hasznĂĄlatĂĄban Ă©s finomhangolĂĄsĂĄban.
đ 3 TANĂCS TĆLE
Az AI bevezetés nem IT-projekt, hanem szemléletvåltås.
Ne a leglĂĄtvĂĄnyosabbat, hanem a legfĂĄjdalmasabb pontot automatizĂĄld elĆször.
A siker kulcsa az emberi bizalom, nem a kĂłd.
MilĂĄn gyakran hasznĂĄlt promptja:
âFogalmazd meg az alĂĄbbi problĂ©mĂĄt hĂĄrom szinten:
operatĂv, stratĂ©giai Ă©s ĂŒgyfĂ©lĂ©lmĂ©ny szempontbĂłl.âEz segĂt abban, hogy az AI ne csak vĂĄlaszt adjon, hanem gondolkodni is âtanĂtsonâ.
đ AMIT MEGOSZTOTT
â AI ready operations sablon â amely segĂt felmĂ©rni, mely folyamatok Ă©rettek az automatizĂĄlĂĄsra (amint elkĂ©szĂŒl, megosztja a közössĂ©ggel)
đ€ SZEMĂLYES GONDOLAT
âSzĂĄmomra az AI nem cĂ©l, hanem eszköz arra, hogy emberibbĂ© tegyĂŒk a munkĂĄt. Ha a gĂ©p leveszi a terhet, marad idĆ azokra a döntĂ©sekre, amiket csak ember tud jĂłl meghozni.â
đ TĂBBET RĂLA
LinkedIn: linkedin.com/in/milanradics
đŁ Ismersz valakit, aki Ă©rdekes AI hasznĂĄlati törtĂ©nettel rendelkezik? AjĂĄnld vendĂ©gnek!
GergĆ | Hello AI
Reply